قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

دلم گرفته...

خدایا!

داشتیم؟!

نه!واقعا داشتیم؟!

با همه آره،با منم آره؟! 

دلم از دنیاتو آدمای نامردش گرفته

دنیای من پر شده از دستاییه که هیـــــــچ وقت خسته نمیشن از نگه داشتن نقاب هاشون

آدمایی که با کلی مشغله ای که دارن بازم تو کار بقیه فضولی میکنن

حالا کاش فقط فضولی کنن...وایمیسن ببینن من یه کاریو پنهونی انجام بدم میان یه هفت هشت ده تایی چیز میز بش اضافه میکنن میان به عزیزترین افراد زندگیم میگن

چن وخ پیش ملوم نیس کدوم عوضی ای رفته خالمو که تو  فامیل بیشتر از همه دوسش داشتم پر کرده،ملوم نیس چی بش گفته که خالم زنگیده به فائزه گفته آره،این دخترو کجا میبری؟چه تیپیش کردی؟...

خلاصه کلی چرتوپرت گفته به فائزه

من خالمو خیلی دوس دارم اما وقتی اینجوری به فائزه گف خیلی ازش ناراحت شدم

ینی چون یه عکس با گیتار مریم گلی گرفتمو گذاشتم تو فیسبوک شدم مفسد فی الارض؟!تازه خوبه با پسر عکس نگرفتم!

ینی اگه بفهمم کی پرش کرده میرم دهنشو آسفالت میکنم

گوزماهی!(منبع:آبجی شقایق!)

یا مثلا چون گیتار خیلی دوس دارم و جزو آرزوهامه باید محکوم بشم؟!به چی؟!به کی آخه؟

خودت قضاوت کن!حقم نیس که از دنیات دلگیر باشم؟!

از همشون بدم میاد

از آدمایی که منو به جرم گفتن حرفای تو دلم محکوم میکنن...

آدم از این جماعتی که دوروبر منن هرچی دور تر باشه بهتره،باحال تره،دخترخوبو نازنینه!

بعله...






نظرات 2 + ارسال نظر
شقایق پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 23:21

غزل بانو واسه خودت زندگی کن!!!!!!!!
تو یه بار حق زندگی داری!!!!اگه این فرصت رو از دست بدی مدیون خودت و خدای خودتی چون نمیتونی اون وره قضیه به خدات بگی من واسه خوشامد اطرافیانم حق زندگی رو از خودم گرفتم و تو این فرصتی که بهم دادی فقط زنده بودم!!!!!
آدما وقت خوشی خودشون هیچوقت یادشون نیست که تویی هم هستی که شاید تو اون لحظه تنها باشی و نیازی به کسی داشته باشی!!!حتی اگه ببینن و بفهمن هم راضی نمیشن خوشیشون رو با تو تقسیم کنن...
تو فقط سرگرمی وقت بیکاری اونایی!!!گاهی هم میشی حجابی واسه پوشوندن ضعفای اونا با مطرح کردن چرندیاتی که تو رو بد جلوه بدن!!!!!
موسیقی صدای خداست...
تو یه قدم از همه اطرافیانت جلو تری که به صدای خدا علاقه داری و من مطمئنم تو یه روزی یکی میشی که صدای خدا رو به گوش خیلیا میرسونی!!!حتی همون هرزگوهایی که اطرافیانتو پر میکنن هم یه روزی با ساز تو به خدا نزدیک تر میشن!!!!!!
در ضمن آوردن فحش بدون ذکر منبع دزدی محسوب میشه خواهری!!!!!

مرسی از حرفات
خیلی بم کمک کرد
راستی در مورد منبع همین الآن رسیدگی مینکم
خیلی برام زور داشت وقتی فهمیدم خالم به فائزه اینجوری گفته ، نه به خاطر خودم به خاطر اینکه فائزه به خاطر من سرزنش شده
ذفعه اول نیس که!خیلی موقع ها به خاطر من از خیلیا خیلی حرفا شنیده که حقش نبوده...

بیتی و هادی پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 19:39 http://beterekon.blogfa.com

سلام غزل جونم وبت که خیلی عالیه اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن بازم مررسی که سر زدی بوس بای

سلام بیتا جون!لطف داری عزیزم
اکیه!موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد