قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

دنیا


دست هایم را در جیب‌هایم فرو می‌برم

و عکس میگیرم 

هیچکس نخواهد فهمید

از پشت عینک بزرگ سیاهم

با چه تردیدی

دنیایِ بزرگ سیاه مان را تماشا می‌کنم

بگذار‌ هیچکس نفهمد من چه می‌‌کشم

بگذار هیچکس نفهمد ما چه می‌کشیم

آدم ها

ظاهر آسوده را بیشتر دوست دارند

تا آسودگیِ خاطر را

دست‌هایت را در جیب‌هایت فرو کن

بگذار آدم‌ها از باور‌های خودشان عکس بگیرند !…


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدیه جونت جمعه 27 دی 1392 ساعت 13:21 http://12375.blogfa.com

سلام من اومدم
خوشحال میشم به منم بسری آبجی جونم
کدومشو به مهدیه دادی؟

همینو بش دادم
بت میسرم

شقایق پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 23:10

من قربون افسردگیت برم آخه اون تحفه دلتنگی داره؟؟؟؟؟؟
خودمم دلم واسش تنگه!!!!بزغاله دلنشین مهره مار داره!!!!!!
غمت نباشه خودم آبجیت میشم تا برگرده....
راستی این یکی وبت هم میارک نازبانو....

راس میگی!این مهره ماری که میگن آدم داشته باشه جذب میکنه این آبجی ما یه ستون فقراتشو داره
در مورده وبم سلامت باشی
بازم بم سر بزن،خیلی خلوته!این دوستای بی معرفتما هم که اصن نمیاین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد