قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

آخرین روز سال!

دوشنبه روز آخر مدرسه بود

خیلییییییی خوش گذشت

یه شنبه اول گفتیم نریم بعد معلم ادبیات و زبان فارسی مون گف باید بیاین وگرنه میان ترم رو صفر میدم بتون!

رفتیم سر کلاس دینی معلممون گف واس چی اومدین مدرسه؟!من کلی کار دارم!

کلاس ما بیشتر از همه اومده بودن!

واس همین بمون جاییزه دادن..یه خودکار قرمز که جوهر پس میده و یه خودکار آبی که کمرنگ مینویسه اما مهم اینه که یه یادگاریه!

زنگ تفریح که خورد اومدیم پایین و تو گروهمون میخوندیم و زیرپوستی می رقصیدیم!

اما سر زنگ تفریح دوم چارشنبه سوری رو معنی کردیم!بعدشم کللی رقصیدیم...اونم از نوع جوادی!

خواستیم بریم سر کلاس از مدیرمون تشکر کردم که گفت حالا ادامه داره!عاشقشم!

زنگ تفریح سوم اومدم تو حیاط که مشق زبان فارسیمو بنویسم که دیدم بچه ها پیش همن و دارن دس میزنن و شعر میخونن منم رفتم نشستم واسشون uncle vegetable seller رو خوندم!خیلی فاز داد

همش میخندیدیم و دست میزدیم تا اینکه 10 دقیقه مونده بود به تعطیلی که واسمون آهنگ غمگین گذاشت سارا(یکی از معلمامونه که فامیلیشو نمی دونم!)

سرمو گذاشتم رو شونه یکی از دوستام که قراره سال بعد نباشه و شروع کردم به گریه کردن!

دومین باربود تو این همه سال که تو مدرسه ام گریه میکردم

اولین بار به خاطر ساحل گریه کردم!

بچه ها که دیدن من دارم گریه میکنم شروع کردن به گریه کردن

ولی فقط به خاطر اون نبود...دلم واسه همشون تنگ میشه...واسه ساحل و مریم و شقایق هم خیلی تنگ شده...و همین طور کرم های ابریشمم و جوجه هام!

دیروزم کلی گریه کردم!

خلاصه بچه ها !

خوبی ای ،بدی ای ،هرچی تو امسال از من دیدین حلال کنین!

نوروز باستانی پیشاپیش مبارکــــــــــــــــ



نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 15:54 http://sooskesiah.blogsky.com

دیگه دلت بسوزه ما یه کلاس داریم...!
چه خبرا...؟!

هومن پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:53 http://alban.blogfa.com

سلام آجی خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی.
اشکالی نداره مهم موفقیت شماست این دوستیا همیشه هست ،
آرزویی بهترینا رو برات دارم.

mer30 dadashi!

مریم جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 17:17 http://sooskesiah.blogsky.com

سلام علیکم!
بابا خوش به حالتون چه مدرسه ی باحال دارین!!!
من که از مدیرمون متنفرم!
ولی خداییش به منم روز آخر(سه شنبه)خیلی خوش گذشت آخه ما کلاس تکونی کردیم!

ch keyfi daree kelas tekuni!
vali ma k kelase y ja nadarim k bekhaym betekunimesh!
vase har darsi kelase joda darim!

دخترک پاییز پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 06:08 http://ag167.blogfa.com

کاش تنها دغدغه زندگیم حل کردن پیک نوروزی بود اونم روزی یک صفحه...



ماهم وضعمون بهترازشما نبود بااین تفاوت که کل روز رو الکی تشیف بردیم مدرسه اما همین که باهم بودیم یه دنیا ارزش داشت .....

امااون موضوعی که گفتی بابتش حالوحوصه نداری بیخیال اصلا ارزش نداره ازمن گفتن .....

are!ba khodam ahd kardam tu sale jadid dg b hich pesari fk nakonam!
bazam mer30 k sar zadi bm!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد