قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

آغوش پدرانه

خدایا چرا؟!

چرا دقیقا وقتی همه چی در همه باید بیاد؟!

چرا میخای چشمای منو همیشه بارونی ببینی؟!

دیروز اومد یه سری حرف زد که بدجوری ریخت منو به هم...

تو مهمونی بودم که حرفاشو بم زد

خدایا به خودت دیگه خیلی وقت بود بهش حتی فکر نمی کردم...آخه واسه چی بعد از 5 ماه دوباره برگشتی؟!

وقتی حرفاشو شنیدم تظاهر کردم که خوشحالم...که انگار نه انگار که اتفاقی افتاده...اما خودت شاهد بودی که توی دلم غوغایی بود...

وقتی برگشتیم خونه هم که دیگه بدتر...تا یه قطره اشک میریزم همه میپرسن چته...چیزی شده...

اماوقتی بابام اومد اوضاع فرق کرد

بابام میفهمه من کی ناراحتم کی خوشحال...نمیدونم چطوری اما میفهمه

نشسته بود و تلویزیون میدید که دیگه طاقت نیاوردم...گفتم بابا میخام بغلت کنم

نگاهم کرد...فهمید تو دلم چه غوغاییه...من رو تو آغوش پدرانش گم کرد...از سنگینی بغضم چونه م میلرزید...چشمام دریای اشک بود اما یه قطره اش نچکید

آروم گف چیزی شده بابایی؟!

باصدایی که از ته چاه بلند میشد گفتم نمیدونم

گفت دلت گرفته بابا؟!...اینو گفت اما خوب فهمید اشک هام به خاطر گرفتگی دل نیست...فهمید به خاطر شکستگی دله...اینو گفت که از شر پرسش ها و نگاه های مامان خلاص شم...

سرم رو گذاشت روی پاهاش و اجازه داد تا گریه کنم...تا آروم شم...

اشک ریختم...فقط خودش فهمید و خودم...بی صدا گریه کردم...شلوارش پر شده بود از اشک های من

نمیدونست جریان چیه...نپرسید جریان چیه...نپرسید کی دل دخترم رو شکونده...اما اجازه داد آروم شم

دیشب رو خوب آرومم کرد اما امروز دوباره حالم بد شد...خونه نیست که دستام رو بگیره نذاره که بلرزن

همین الآن به خاطر شدت لرزش دستام چندبار اشتباه تایپ کردم و پاک کردم

کاش حداقل میذاشت بعد از انتخاب رشته می اومد...آخه چرا وسط این همه دغدغه و مشکل؟!کاش این منطق لعنتی م نبود تا خودم رو میکشتم...خدایا!دارم کم کم وسط امتاحان هات گم میشم...انقد دوروبرم مشکل دارم که دیگه به خودم و حالم فک نمیکنم...فقط دارم فک میکنم چه جوری از این مجلاب بیرون بیام...

کاش میتونستم بش بگم ازت بدم میاد که دوباره برگشتی...که ذهن مشوش م رو مشوش تر کردی...که به مشکلاتم اضافه کردی...که دوباره چشمامو بارونی کردی...که دوباره قلب سنگیتو به رخم کشیدی...که دوباره بی رحمی کردی...که دوباره که چه عرض کنم هزارباره دلم رو شکوندی...لعنت به تو که گندزدی به بهترین روز های نوجوونیم...

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


نظرات 8 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 16:39 http://sooskesiah.blogsky.com

ایـــــــــول بابا چه معدلی!!!!
خدا رو شکر پس اگه خدا بخواد دیگه قبول میکنن...

sahel دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 16:20 http://lovely-girl1717.blogfa.com

قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه

نامه را بخون

کامل بخونش توروخدا


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


.....................................


بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیکم
و رحمة الله
و برکاته
برای اینکه آرزوهات برآورده شند
ایمانتو به خدا ثابت کن
با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات
و20دقیقه بعد
ارزوت براورده میشه
این شوخی نیست

بـسـم الله

ـ ا لـعـز یـز
- ا لـجـبـا ر
- ا لـمـتـکـبّـر
- ا لـخـا لـق
- ا لـبـا ر ئ
- ا لـمـصـو ر
- ا لـغـفـا ر
- ا لـقـهّـا ر
ـ ا لـو هـا ب
- ا لـر ز ا ق
- ا لـفـتـا ح
- ا لـلـطـیـف
- ا لـخـبـیـر
- ا لـحـلـیـم
- ا لـعـظـیـم
- ا لـغـفـو ر
- ا لـشـکـو ر
- ا لـعــلـی
- ا لـکـر یـم
- ا لـمـجـیـد

خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست
ارسال کن به .....................20

امتحان کن حتی اگه باورنداری

مریم دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 14:49 http://sooskesiah.blogsky.com

وای خدا چقدر تمت خوشگله...!
تا بازش کردم همینجوری محوش شدم!!!!
ببینم کارنامه گرفتی؟!
رشته چی شد؟!

mer30 maryam junam,lotf dari!
moadelam shode 19.82!
daram khar keyf misham!
ba mamanam ina ham sohbat kardam,natayej ta hodudi rezayat bakhshe!

amir جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 22:10 http://Amo-seifi.mihanblog.com

سلام وبلاگ زیبایی دارید
ب وب منم سری بزنید
اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید..
.
.

مریم پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 16:11 http://sooskesiah.blogsky.com

اوی اصنم نباید دو روز تو زودتر به شب برسه!!! اگه اینجوری بشه اونوقت کی دوست من باشه؟!
فاطمه جونم امیدوار باش!

HR چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:57 http://hrsince1996.blogsky.com

نمی دونم اوضاع از چه قراره ولی گاهی مواقع یه چیزی خیلی حال میده: اینکه بگی وللش!همه ی فکرای ناراحت کننده برن به جهنم! و بعدش خودتو پرت کنی روی تختت و چشاتو ببندی و همه ی فکرای ناراحت کننده به در! بعد اصلا فکر نکنی، یا اینکه کلا به چیزای خوب و آرامش بخش فکر کنی.
لاو یو مای دوست! :)
الآن میگی نیومده دخترخاله شد! :)

behtarin kar baraye farar kardan az sharayete pish umade ine k khodeto bezani b bikhiali,tazahor koni k arumi o hich etefaghi naioftade,daram kam kam hamin karo mikonam manam,albate 2 ruze,shuru kardam 2 bare dasband mibafam,ketab mikhunam,miam net micharkham,daram say mikonam faramushesh konam,ham khodesho ham khateratesho,ham yadesho...ama bavar kon kheyli sakhte...kheyli...
rasti dar morede jomleye akharet bayad begam baese eftekhare k mano duste khodet moduni!

sahel چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 18:12 http://lovely-girl1717.blogfa.com

faaaaaaaaaaaaaaatemeh,aji jonam chi shode?????
ki jorat karde dele aji mano boshkone?????????
fadat sham hiiiiich khari arzesh nadare ke be akhateresh injuri kon azizaaaaaaam

abji junam!
jaryanesh tulanie
bayad badan shafahi bt begam
abji baram doa kon...
khoshhalam k tu tanhayiam hamishe kenarami sahel

مریم چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 11:59 http://sooskesiah.blogsky.com

سلام عزیزم
چی شده؟!
اولای مطلبتو خوندن منم اشکم دراومد...!
شاید دوس نداشته باشی بگی درباره کی حرف زدی ولی اگه خواستی بهم بگو...
گلم ناراحت نباش دنیا دو روزه!

ishala umadi khunamun jaryano kamel migam behet
nemitunam inja begam chon momkene bazi az familamun bian
unam ro ham k mishnasi!faghat khabar chini ro baladan!
dar morede jomleye akharet...kash 2 rooze man zudtar b shab berese

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد