قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

عشق من...درس!!!!!!!!!!!!!!!!!

امرووووووووووووووووووووووز خیلی خوب بود

مث دیروز

مث تمام روزایی ک درس میخونم

حس میکنم درس بهم جهت میده

و...

حس میکنم داره فراموش میشه...

دیگه با یاد خاطراتش حالم بد نمیشه

دیگه بخاطرش گریه نمیکنم

درسته ک شبا خوابام آشفتس اما دیگه قبل خوابم بهش فک نمیکنم...

کاش منو ببخشه و بفهمه ک رفتنم به نفعه هر دومون بود...

اینا رو بیخیال

درسمو عشقه...

زنگای حسابانو جبر و فیزیکو شیمی رو عشقه...

روز به روز بیشتر درسمو دوس دارم

معتاد درس شدمو این معتاد بودنمو دوس دارم

اینکه حالم با درس خوب میشه

و الآن هم کلی کار دارم واسه انجام دادن

هورررررررررررراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نظرات 1 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 18:02 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

ایول دختری

زندگی رو تلخ نکن برای خودت.
تا می تونی از این هورااااااها بگو

هورااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد