قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

سکوت

امروز مدیرمون بچه هایی که معدل بالای 18.50 داشتن رو به یه جلسه دعوت کرده بود...منم که معدلم 19.64

خلاصه  رفتیمو یه زنگمون هم پرید ولی حرفاش قشنگ بود...پرسید چه رشته ای دوس دارین بخونین و جالب اینکه 45% میخواستن معماری بخونن...45% مهندسی پزشکی...بقیه هم یه چیز دیگه...قشنگ معلوم بود جوگیرن...ولی من نجوم دوس دارم...

ینی هنوزم به نقاشی علاقه دارم اما من یادگرفتم توی هر شرایطی که قرار گرفتم بهم خوش بگذره...از لحظه هام لذت ببرم...حتی اگه شرایط مطلوبم نبود...درسته که نمیخواستم بیام این رشته  اما الآن که توش هستم باید ازش استفاده کنم...خدا رو شکر که فعلن هم موفق هستم...و زندگی به این 4 سال دانشگاه که قراره من چیزی بجز هنر بخونم ختم نمیشه...من میتونم در عین اینکه یه منجم هستم نقاشی هم بکشم...هیچ کدومشون تداخلی باهم ندارن...

ولی حسابانم رو گـــــــنـــــــــــــــد زدم...شدم 8 از 10...معلممون گف ازم اتنظار بیشتر از اینو داشته...راس میگه...خیلی خنگ بازی در آوردم...سوالی که هیچ کس درست ننوشته بود کامل نوشتم ...بعد یه تجزیه ساده رو ننوشتم

خلاصه که روزام و شبام با درس میگذره...

تصمیم گرفتم بیشتر وقتی که توی خونه م رو برم توی اتاق و با کسی حرف نزنم...یه حرف کوچولو باعث میشه تا منفجر بشم...نمیخوام دورو بریام رو ناراحت کنم و از این ور توی تنهایی آرامش دارم...سکوت رو دوست دارم و ترجیح میدم تنهایی سر کنم...دوس ندارم کسی مزاحم تنهاییم بشه...دلم میخوام برم توی اتاقم و درو ببندم و گوشه ی اتاق بشینم و زانو هامو بغل کنم...توی این حالت خیلی آرومم...داشتم فکر میکردم چه خوب بود اگه میتونستم یه خونه واسه خودم داشته باشم و تنهایی زندگی کنم چقد خوب بود...سکوت...سکوت...سکوت...

نظرات 6 + ارسال نظر
نگان پنج‌شنبه 21 آبان 1394 ساعت 12:59 http://negan-80.blogsky.com

تو میتونی بری دانشگاه هنر اگهرشته ریاضی هستی تو کنکور هنر حتما موفق میشی!

ان شاء الله

آخی
تنهایی پس
چه با حرص گفتی نامزد جونش
وایستا خودتم نامزد کنی، خونه پیدات نمیشه

بابام هم همینو میگه!!!!!!

درس خوووووووووووووون
هشت از ده همچین بدم نیستااااا

آفرین...خیلی خوبه که تلاش می کنی.

معلممون کلی دعوام کرد که دو نمره نگرفتم

سلام فاطمه ی عزیییییییییزم
خوبی؟؟؟
حالت چطوره؟؟
اوضاع خوبه؟

سلام ماهی جونم
خوبم
تو خوبی؟

خاتون سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 14:52 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام.بابا درس خووووووون
من چون رشته ام نورد علاقه ام نبود بهت توصیه میکنم اونچیزی رو که میخوای بخونی تا یالها بعدش مثل من پشیمون نشی که پشیمونی فایده ای نداره.

سلام
خودم هم بعضی موقه ها پشیمون میشم
اما مچبور به انتخاب این رشته شدم و مجبورم یه مدت رو باهاش سر کنم

پورحبیب دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:32 http://ashabaljannah.blogsky.com

سلام
اراده قوی ودور نگری واعتماد به نفس قابل تحسینی دارین
امیدوارم هم منجم وهم نقاش معروف وچیره درست وموفقی باشید.
از این جملتون خیلی خوشم اومد وانرژی مثبتی گرفتم:
(...و زندگی به این 4 سال دانشگاه که قراره من چیزی بجز هنر بخونم ختم نمیشه...)

موفق وپایدارباشید.

سلام
مرسی از لطفتون
همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد