قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

دلم تنگیده...

یه هفتس که آبجی بزرگه به همراه نامزدش رفته بیرجند...  

خیلی دلم واسش تنگ شده

واسه کل کل کردنامون

واسه دعواهامون

واسه مسخره بازیامون

واسه وقتایی که میشستیم انیمیشن میدیدمو مامان میگف وقتی اون بزرگه که چن ماه دیگه عروسیشه داره کارتون میبینه من چه توقعی داشته باشم که تویی که 9 سال ازش کوچیک تری نبینی...بعد هم با خنده بیاد بشینه و خودش باهامون انیمیشن ببینه

نمیدونم بعد عروسی چجوری میخوام سر کنم

خیلی دلم براش تنگ میشه

خواهر یعنی: یک لبخند واقعی گوشه لب ؛ برای همیشه


خواهر یعنی: مهربون بودن 


خواهر یعنی: درد دل خوب گوش دادن


خواهر یعنی: تو هر شرایطی کنارت بودن


خواهــر که داشته باشی اگه یه دنیا دشمنت باشن خواهرت رفیقته ...

خواهــر که داشته باشی یعنی یه پناهگاه همیشگی داری واسه همه دردا ...

خواهــر که داشته باشی شب های دل گیری نداری .....

خواهــر که داشته باشی اصلا غم نداری ....

خواهــر که داشته باشی یکی هست اشک و از صورتت پاک کنه...

خواهــر که داشته باشی انگاری دنیا رو داری .....



نظرات 2 + ارسال نظر
ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:54 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

هی خواهر.....

خواهر یعنیییییییییی
.
.
.
.
نمیدونم یعنی چی

خواستم یه یعنی مث تو بگم ولی دیدم سخته

خخخخ

خاتون یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 18:49 http://bakhtekhabaloodeman.blogsky.com

سلام عزیزم
من با خواهرم شیر به شیریم.اون یک سال از من بزرگتره و ببین ما چه دعوایی با هم راشتیم زمون کودکی.انقده همدیگه رو میزدیم.اتفاقا اونم 2سال بیرجند درس خوند و برگشت.
خانم ممنوووون که دعام کردی.خیلی خوشحااااالم کردی.
خوب خوب درسهاتو بهون

سلام خاتونی
چه خوب که یه آبجی هم سن داری
چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد