قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

این هفته!

سلام

من و انگل توی معده ام هر دو خوبیم...شما خوبه حالتون؟؟؟

هفته ی مزخرفی بود برام و خیلی خوشحالم که داره تموم میشه...

ولی خب هفته ی دیگه بدتره برام

دو تا امتحان آخر فیزیک رو نمره کامل نمیگیرم...حس خنگ بودن دارم...سری پیش که شدم 9 از 10 و فقط به خاطر تعریف میدان یکنواخت بود...خیلی حرصم گرفت از خودم...امتحان این سری هم که گیج بازی در آوردم 0.75 نگرفتم فقط!

دو روزه که در حد مرگ سرما خوردم...

قراره این دو روزه ی آخر هفته رو با آبجی بزرگه چن تا مقاله ی زبان اصلی رو ترجمه کنیم...درآمد زایی بالایی داره!هر صفحه 8000 تومن و اگه روزی 5 صفحه ترجمه کنیم میشه 40 تومن...یعنی توی یک ماه میشه 1میلیون و 200 هزار...خب واسه یه دختر خیلیه...توی یک سال چقدر پس انداز میشه کرد!!!!!!!!!

البته واقعا سخته...آبجی بزرگه فقط جمله بندی میکنه....این منم که میشینم دونه دونه کلمه ها رو ترجمه کنم و تایپ کنم...پولم حلاله حلاله انقدر که دارم زحمت میکشم واسش!

تا این وقت شب هم درگیر ترجمه هستیم و دور از چشم آبجی بزرگه دارم پست میذارم!

بفهمه وسط کار زیر آبی رفتم کله امو میکنه!

شب شیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد