قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...
قروقاطی!...

قروقاطی!...

سکوتم تحفه رنجی پنهانی ست...

برگشتم!

سلااااااااااااام دوستان گوگولی من!

این چن وقته که نبودم خیلی شرمنده م کردین

از همتون ممنونم...داداش امیر،آبجی ساحل،مریم گلی،زهرا جون...خلاصه که خیلی عاشقتونم!

معذرت که نبودم...هرچند...می دونم کسی زیاد نیماد اینجا...ولی خب ...

دلم خیلیـــــــــــــــــــــــــی تنگیده بود واسه وبم...

مثه دفترچه خاطرات میمونه برام...دفتر دلنوشته هام...

یه دفتر دارما،ولی خب زیاد به این که نرن سرش اعتماد نیس...D:

حالا اینارو ول کنین...میخام از این به بعد بیشتر پستای خنده دار بذارم...اگه انتقادی دارین خوشحالم میکنین بگین بم...

خب زیاد حرفیدم...فلن!

نظرات 2 + ارسال نظر
HR سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 14:36 http://hrsince1996.blogsky.com

خوفه! خوفه! موافقم! خنده دار خوفه! :))

مریم چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 19:59 http://sooskesiah.blogsky.com

به به سلام عزیز دلم!
خوبی؟! چه خبرا؟!
خوشحالم که دوباره برشگتی و امیدوارم همیشه باشی!!!!
دلم خیلی برات تنگ شده...!
من مطلب طنز دوس دارم! کاملا موافقم با اینکه مطلبای طنز بذاری!
مدرسه خوش میگذره؟!

slaaaaaaaaam maryam khanuuuuuuummmmm!
manam delam barat shode ghade nokhod
madrese ham besiaaaaaaar khosh migzare
ch khabara khanumi?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد